La ganxona Vanessa Nueda, a qui fa dos anys li van diagnosticar un càncer de mama i que és de una de les més grans activistes solidàries per la investigació de la malaltia, ha posat en marxa una nova campanya per recollir fons per ajudar a finançar un projecte pioner en l’àmbit de la investigació del càncer que lidera el doctor Jordi Frigola, de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona (Idibgi).
La Cambra de Comerç editarà la revista «Àncora»
Feia ja unes quantes setmanes que es rumorejava i finalment la notícia ha arribat a la confirmació. La Cambra de Comerç i l’Associació Cultural Bitàcola han arribat a un acord perquè els drets de capçalera Àncora i el seu fons documental passin a mans de la Cambra, segons un comunicat tramès als antics col·laboradors de la publicació.
El proper dimarts els presidents de la Cambra, Joan Puig, i de Bitàcola, Josep Maria Isern, anunciaran els detalls de l’operació de traspàs, així com el format i la periodicitat de la nova etapa de l’Àncora, primer en una roda de premsa matinal i, posteriorment, en una trobada amb els antics col·laboradors. [Llegiu-ne +]
Reclouen en un centre de menors un multidelinqüent de la nostra ciutat
Segons informa avui el diari El Punt-Avui, la fiscalia de menors ha ordenat la reclusió en un centre de menors tancat de Barcelona d’un jove de 15 anys d’origen marroquí i que viu a la nostra ciutat amb la seva mare i altres germans també menors. Els Mossos el van detenir perquè el consideren el cap d’una banda que, els darrers mesos, ha saquejat desenes d’habitatges de la nostra població i també de Platja d’Aro, fet que havia desestabilitzat les estadístiques de seguretat. [Llegiu-ne +]
El govern anuncia ara l’inici de les reformes a l’Asil
El govern de la ciutat vol iniciar les obres de millora dels entorns de l’asil Surís a la tardor, segons va fer saber ahir l’alcalde, Carles Motas, als treballadors del geriàtric durant la visita que Motas, acompanyat del tinent d’alcalde Josep Muñoz i la regidora Fina Cosp van fer a l’asil per felicitar els treballadors per l’acord laboral a què van arribar. [Llegiu-ne +]
Acord per acabar amb la discriminació salarial entre els geriàtrics guixolencs
Els treballadors dels dos asils de la ciutat tenien, fins ara, condicions laborals i salarials diferents. Segons ha explicat a la premsa la presidenta del comitè d’empresa de l’Asil Surís, Ester Alcaide, després d’anys d’intentar negociar l’equiparació del salari i que als empleats de l’asil Surís els hi apliquessin el mateix conveni col·lectiu que als del Guíxols Gent Gran, al juliol van decidir interposar una demanda davant el Jutjat social. [Llegiu-ne +]