La regidora de Serveis Municipals, Laura Aiguaviva, ha explicat al diari gironí que aquests treballs es duran a terme durant els dos primers mesos de l’any i que formen part d’una important aposta per les energies sostenibles: “Calia una intervenció a la rambla, com també al carrer Sant Llorenç, amb quadres de llums repartits, els quals es fan servir quan hi ha esdeveniments, el que denominem línies d’activitats o festes; totes aquestes instal·lacions ara mateix no es tenen en condicions”, ha dit Aiguaviva, que ha afegit que aquest “era un tema que tenia pendent l’Ajuntament des de fa molts anys”.
Caram, hi havia un dret de pas!
En referència als darrers esdeveniments coneguts en relació a l’adquisició de la finca de Can Blasco i arran del que avui ha explicat el regidor d’urbanisme a un mitjà de comunicació, volem fer les següents consideracions: