La Colla Gegantera intenta reactivar-se

Redacció |

Segons anuncia El Punt-Avui, la Colla Gegantera Ganxona es vol reactivar, després que al desembre els membres de l’anterior junta anunciessin la intenció de dissoldre l’entitat. Una part dels integrants han anunciat que, passat el període de reflexió, esperen iniciar “una nova temporada, una mica minvats, és cert, però amb il·lusió”. Paral·lelament a l’anunci, han volgut reconèixer la feina feta pels membres que van decidir plegar, en especial l’anterior president, Tasio Cerdán, que els ha “deixat el llistó molt alt”.

Perquè la colla sigui viable, però, han fet una crida als veïns perquè se sumin a l’agrupació. Necessiten tant gent que faci anar els gegants i els capgrossos com també músics per a les gralles i la percussió, amb coneixements o bé amb ganes d’aprendre’n. Per adreçar-s’hi, es pot fer a través del Facebook o els divendres al local social que l’entitat té a la plaça Terol.

ARTICLES RELACIONATS

Un cap de setmana de conte fa bullir Sant Feliu

Espectacles de carrer, desenes de parades d’editorials i d’il·lustració, tallers, contacontes professionals i amateurs i…

La Colla Gegantera Ganxona i la Comissió de Reis pleguen

Aquest dilluns va aparèixer a les xarxes socials un comunicat de la Colla Gegantera Ganxona en…

ARTICLES MÉS VISTOS