Segon any de govern, segon any que la Marató de les Vies Verdes no acaba a casa nostra

Redacció |

Tot i que Sant Feliu de Guíxols es oficialment Km. 0 de les vies verdes, per segon any consecutiu la final d’aquesta prova esportiva multitudinària ha acabat a Platja d’Aro. Una prova que es va començar a celebrar al 2012, i que durant els 4 anys de l’anterior govern tenia arribada a Sant Feliu. Des de fa 2 anys ni tan sols passen pel nostre terme municipal, doncs es desvien abans d’entrar per acabar a Platja d’Aro.
La responsabilitat d’això només la té l’actual govern, que no ha sabut defensar els interessos de la nostra ciutat, tot i que el nostre grup municipal ha insistit reiteradament en la recuperació d’aquesta prova.
Sant Feliu és soci del Consorci Vies Verdes, igual que totes les poblacions per on passava l’antic Carrilet, amb la peculiaritat que la nostra ciutat és Km.0 en ser inici i final de trajecte. Per això es va idear aquesta prova, amb la finalitat de promoure a través de l’esport aquestes poblacions i posar el valor el nostre entorn natural.
A part de perdre una activitat que fomenta i promociona l’esport en entorns naturals, també hem perdut l’oportunitat d’incentivar les empreses del sector turístic en èpoques fora d’estiu.
Hem perdut més de 2000 esportistes amb les seves famílies, amb la ocupació hotelera, i de restauració i comerç que això comporta, un cap de setmana del mes de febrer en plena temporada baixa.
A Sant Feliu, com a ciutat turística, no ens ho podem permetre!!

ARTICLES RELACIONATS

El PDECAT també fa la seva valoració dels dos anys de l’actual govern

En una roda de premsa que va tenir lloc ahir a la Cambra de Comerç,…

Marta Pascal va acompanyar la Marxa per la Democràcia pels carrers del centre

El passat diumenge dia 24, durant la concentració a favor de la democràcia de Sant…

ARTICLES MÉS VISTOS