La «ciutat d’art» s’esfuma?

Redacció |

Carmen Cervera i l’alcalde Motas, celebren l’acord pel futur museu Thyssen l’any 2017 (ACN/EL PUNT-AVUI)

Segons ha publicat «La Vanguardia», la baronessa Carmen Thyssen ha anunciat , en referència a Sant Feliu de Guíxols, que «la idea de museu com a tal estava descartada, tal i com s’havia previst, i en el seu lloc s’apostarà per reforçar la línia d’exposicions estivals».

Segons publica el prestigiós diari barceloní, després de l’acord per convertir l’antic cinema Comedia de Barcelona en el museu Carmen Thyssen a Catalunya, ara la baronessa vol obrir un nou centre d’art a Abu Dhabi amb la intenció de fer una xarxa de centres d’art internacionals que, a part del de l’Emirat si finalment es confirma, inclourà els d’Andorra, Barcelona, Màlaga i la nostra ciutat, que com ha deixat clar només serà un centre per a exposicions temporals a l’estiu.

ARTICLES RELACIONATS

Treballs arqueològics al Monestir de cares al Thyssen

L’Ajuntament ha començat aquesta setmana una feina prèvia per desenvolupar el projecte del Museu que…

El Thyssen a Sant Feliu: cada cop més lluny, més petit, i fins i tot desdibuixat

El mes d’octubre ens vam assabentar que Patrimoni Cultural de la Generalitat no dona permís…

ARTICLES MÉS VISTOS