La «ciutat d’art» s’esfuma?

Redacció |

Carmen Cervera i l’alcalde Motas, celebren l’acord pel futur museu Thyssen l’any 2017 (ACN/EL PUNT-AVUI)

Segons ha publicat «La Vanguardia», la baronessa Carmen Thyssen ha anunciat , en referència a Sant Feliu de Guíxols, que «la idea de museu com a tal estava descartada, tal i com s’havia previst, i en el seu lloc s’apostarà per reforçar la línia d’exposicions estivals».

Segons publica el prestigiós diari barceloní, després de l’acord per convertir l’antic cinema Comedia de Barcelona en el museu Carmen Thyssen a Catalunya, ara la baronessa vol obrir un nou centre d’art a Abu Dhabi amb la intenció de fer una xarxa de centres d’art internacionals que, a part del de l’Emirat si finalment es confirma, inclourà els d’Andorra, Barcelona, Màlaga i la nostra ciutat, que com ha deixat clar només serà un centre per a exposicions temporals a l’estiu.

ARTICLES RELACIONATS

La Diputació de Girona es compromet a finançar una part del futur Museu Thyssen

La Diputació de Girona s’ha compromès amb el futur museu Thyssen de Sant Feliu, que…

La CUP descarta el Museu Thyssen

En un altre dels seus comunicats referents al programa electoral, la CUP Guíxols aposta perquè…

ARTICLES MÉS VISTOS