Dos taekwondistes ganxons, al CAR de Sant Cugat

Redacció |

Els taekwondistes del Club A Punt Guillem Pujol  i Ivon Garcia Montes (categoria precadets) van ser cridats pel seleccionador català de taekwondo perquè dissabte passat entrenessin al CAR (Centre Alt Rendiment) amb la selecció Catalana Cadet de Taekwondo. Van realitzar un entrenament d’alta intensitat i van demostrar que el seleccionador va fer bé en confiar-hi. Això és un pas més per poder veure realitzats els seus somnis d’esportistes d’elit.
Esperem que segueixin en aquesta línia, entrenant fort, ja que queda molt camí, i dur, per recórrer.

ARTICLES RELACIONATS

Plata per a Guillem Pujol en el Campionat Infantil de Combats de Taekwondo

El passat cap de setmana es va celebrar al Pavelló de la Mar Bella de…

Els lluitadors ganxons brillen al Campionat de Catalunya Infantil de combats de taekwondo

Els components de l’equip de competició del Club Taekwondo A Punt van participar el passat…

ARTICLES MÉS VISTOS