Pol Fernández revalida el títol a Benicàssim

Redacció |

El taekwondista Pol Fernández del Club Taekwondo A Punt de la nostra ciutat va participar al X Open Internacional de Benicàssim, en la categoria Sènior (més de 18 anys) en el pes de menys de 74 quilograms.
El ganxó va haver de realitzar quatre combats per arribar a la final, tots ells els va acabar per superioritat abans del final del segon assalt. A la final ja anava una mica tocat de cops rebuts i es va relaxar una mica, però controlant la va guanyar per un contundent 11-4, revalidant d’aquesta manera el títol de campió de l’Open. Esperem que aquest bon començament de temporada duri tot l’any.

ARTICLES RELACIONATS

Guillem Pujol, nou campió de Catalunya en la seva categoria

Ahir diumenge 13 de novembre es va celebrar al pavelló de la Mar Bella el…

Gran actuació dels ganxons en el Campionat de Catalunya Pre-Cadet de Taekwondo

La Federació Catalana de Taekwondo va organitzar, al pavelló de la Mar Bella de Barcelona,…

ARTICLES MÉS VISTOS