El Govern troba una solució al retard en les obres dels carrers Boera i Santa Magdalena

Redacció |

Els veïns dels carrers Miquel Boera i un tram del carrer Santa Magdalena, principals afectats per les obres que arrosseguen un considerable retard de mesos, van rebre explicacions el passat divendres per part de l’alcalde, Carles Motas, els tècnics municipals d’Urbanisme i el regidor Josep Saballs, i van anunciar una decisió que presumiblement solucionarà els endarreriments.
Tot i que durant en principi el Govern local volia liquidar el contracte amb l’empresa pels «reiterats incompliments» i per la «manca de confiança» del consistori cap a ells, finalment la decisió presa va ser fer cas a un document escrit sol.licitat a l’empresa adjudicatària, Seitec, i també a les subcontractades per aquesta, que l’Ajuntament ha considerat «molt creïble» per la professionalitat d’aquests subcontractistes amb altres obres públiques executades.
L’alcalde es va mostrar receptiu i comprensiu amb les queixes exposades pels veïns i va indicar que la solució adoptada «és la millor per a tothom, perquè al 7 d’agost s’acaba una part important d’un malson que ha durat mesos». L’altra opció, liquidar el contracte amb l’empresa, «ens portaria a un retard considerable que ens pot situar el final de les obres ben avançada la tardor», en una obra que havia d’estar acabada el mes de març.

ARTICLES RELACIONATS

El nou govern desfà els projectes que l’anterior tenia embastats

Superats els cent primers dies al govern, el nou executiu tripartit de TSF, ERC i el…

Comencen les obres del nou col·lector i es talla la carretera de Girona

Les obres del col·lector de la carretera de Girona van començar ahir dilluns i, així,…

ARTICLES MÉS VISTOS