Sant Feliu i els oriços, protagonistes a TVE

Redacció |

La nostra ciutat i en especial el Mercat i el Club Nàutic van ocupar bona part del programa Cocina2, de Televisió Espanyola, que van gravar el febrer del 2015 i s’ha emès fa pocs dies per la petita pantalla.

Al programa s’hi pot veure com es cuinen els oriços de mar, malgrat que a casa nostra es mengen tal com surten de mar, amb pa, és a dir, sense cuinar. De tota manera està bé observar com es pot elaborar una forma diferent per menjar els oriços.

Per veure el programa, cliqueu aquí.

 

ARTICLES RELACIONATS

Agus Segura estrena etapa a Cas Romagué i reivindica la microcultura

Agus Segura (1973) ha emprès una nova aventura en la seva vida. Músic, activista cultural,…

La «uriçada» va omplir els Jardins Juli Garreta

La uriçada popular, la jornada que serveix per promocionar la campanya gastronòmica de la garoina…

ARTICLES MÉS VISTOS