Avatar de Redacció

Autor: Redacció

Arxiu

Caram, hi havia un dret de pas!

En referència als darrers esdeveniments coneguts en relació a l’adquisició de la finca de Can Blasco i arran del que avui ha explicat el regidor d’urbanisme a un mitjà de comunicació, volem fer les següents consideracions:

1.-Resulta esperpèntic que l’Ajuntament s’hagi vist obligat a tornar les claus d’una finca que ha comprat al cap de pocs dies d’haver tancat l’operació.
2.-Semblaria
[Llegiu-ne +]

Arxiu

Las Vegas podria tornar a obrir a finals de mes

La sala de festes Las Vegas  podria tornar a obrir les seves portes el proper 29 de gener, un cop s’hagin acabat els treballs al sostre de la nau adjacent cremada el passat desembre ja que tot just fins aquest dimecres no s’ha reobert totalment el trànsit al carrer de Cristòfol Colom.

Segons l’emissora municipal, aquest dilluns es reprendran els treballs de la part afectada del sostre de l’interior de la sala i els propietaris de Las Vegas creuen que el local es podrà obrir de nou el 29 de gener. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Es renovarà la xarxa elèctrica de la Rambla Vidal

L’Ajuntament iniciarà d’aquí a pocs dies la renovació integral de les línies elèctriques als dos costats de la rambla Antoni Vidal. Aquesta actuació, a més, també comportarà fer preses d’electricitat noves, segons anuncia el diari El Punt-Avui.

La regidora de Serveis Municipals, Laura Aiguaviva, ha explicat al diari gironí que aquests treballs es duran a terme durant els dos primers mesos de l’any i que formen part d’una important aposta per les energies sostenibles: “Calia una intervenció a la rambla, com també al carrer Sant Llorenç, amb quadres de llums repartits, els quals es fan servir quan hi ha esdeveniments, el que denominem línies d’activitats o festes; totes aquestes instal·lacions ara mateix no es tenen en condicions”, ha dit Aiguaviva, que ha afegit que aquest “era un tema que tenia pendent l’Ajuntament des de fa molts anys”.

[Llegiu-ne +]

Arxiu

L’Hotel Avenida ja ha començat les obres

Aquesta setmana han começat les obres per convertir l’antic Hotel Avenida, ubicat al carrer de Joan Maragall cantonada amb carrer de Girona,  en un establiment de quatre estrelles. L’hotel, un cop reformat, podria obrir les portes de cares al proper estiu, segons Ràdio Sant Feliu.  L’Avenida és un dels nou hotels de l’herència dels germans Anlló, que el 2015 va ser venut en subhasta per la Generalitat a un grup immobiliari barceloní per 312.664 euros i que posteriorment, aquest grup el va revendre a una empresa hotelera de Cassà de la Selva. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Inici d’any amb moltes obres

L’Ajuntament ha adjudicat les obres de la segona fase de reurbanització d’un tram del carrer de Santa Magdalena per valor de 520.630 euros a una empresa de Santa Cristina d’Aro. El regidor de Territori, Josep Saballs, ha explicat que duraran un termini de sis mesos i que els treballs aniran des de la carretera de Girona fins a la riera de Sant Amanç i coincideixen al tram on es fa el col·lector de drenatge.

[Llegiu-ne +]

Arxiu

Restauren un retaule de la catedral de Girona obra del guixolenc Joan Arnau (s.XVII)

Segons publicava ahir el diari El Punt-Avui, el Centre de Restauració de Béns Mobles de Catalunya ( CRBMC ) ha acabat la restauració del retaule barroc de la capella de Santa Caterina de la catedral de Girona amb el muntatge al centre del retaule de la gran pintura a l’oli sobre tela que representa la santa d’Alexandria martiritzada infructuosament en una roda de tortura, abans de ser decapitada per l’emperador romà Maxenci. [Llegiu-ne +]