La regidora de Serveis Municipals, Laura Aiguaviva, ha explicat al diari gironí que aquests treballs es duran a terme durant els dos primers mesos de l’any i que formen part d’una important aposta per les energies sostenibles: “Calia una intervenció a la rambla, com també al carrer Sant Llorenç, amb quadres de llums repartits, els quals es fan servir quan hi ha esdeveniments, el que denominem línies d’activitats o festes; totes aquestes instal·lacions ara mateix no es tenen en condicions”, ha dit Aiguaviva, que ha afegit que aquest “era un tema que tenia pendent l’Ajuntament des de fa molts anys”.
Las Vegas podria tornar a obrir a finals de mes
La sala de festes Las Vegas podria tornar a obrir les seves portes el proper 29 de gener, un cop s’hagin acabat els treballs al sostre de la nau adjacent cremada el passat desembre ja que tot just fins aquest dimecres no s’ha reobert totalment el trànsit al carrer de Cristòfol Colom.
Segons l’emissora municipal, aquest dilluns es reprendran els treballs de la part afectada del sostre de l’interior de la sala i els propietaris de Las Vegas creuen que el local es podrà obrir de nou el 29 de gener. [Llegiu-ne +]