I més vandalisme

Redacció |

El contenidor d’Humana tombat prop del Parc Central

Continuen els actes incívics i vandàlics al Parc Central i també a les seves rodalies. Darrerament, han llançat al terra un contenidor de la roba que es dóna per reciclar, de la ONG Humana, situat al costat de la Plaça Alabric.

També una veïna que sol passejar la seva mascota al capvespre ha estat increpada i intimidada i li han llançat pedres, segons testimonis de la zona que aprofiten per denunciar els crits i sorolls nocturns que cada nit viuen i pateixen els veïns així com els residents de l’Asil Surís.

Alguns veïns de la zona pensen que seran els ciutadans els qui acabaran pagant la factura de totes aquestes destrosses i esperen les properes eleccions municipals «amb una mica de sort i esperança».

ARTICLES RELACIONATS

Punxen les rodes a diverses ambulàncies de la demarcació

La direcció de Transport Sanitari de Catalunya (empresa adjudicatària del servei sanitari a les comarques gironines i…

El PdeCAT critica la mala gestió de les obres per part del govern

El PdeCat creu que les obres del Parc Central són una estratègia per aconseguir vots de cara a…

ARTICLES MÉS VISTOS