225 persones fan el primer bany de l’any

Redacció |

Unes 225 persones, una setantena menys que l’any passat, van participar aquest divendres a la una del migdia en el primer bany de l’any a la platja de Sant Feliu.

Els núvols, la fred i la baixa temperatura de l’aigua no ha esta cap impediment perquè petits i grans hagin saltat al mar per donar la benvinguda al 2016. Aquesta iniciativa està organitzada pel Club Aquàtic Xaloc i el Centre Excursionista Montclar i compta amb la col·laboració de l’ajuntament de la ciutat.

En un principi només hi participaven un grup d’amics que van impulsar aquesta iniciativa però, avui en dia i després de divuit anys, ja compta amb centenars de participants i centenars més que s’ho miren curiosos des del passeig.

ARTICLES RELACIONATS

Èxit de membres del Club Aquàtic Xaloc

Dos nedadors del Club Aquàtic Xaloc van aconseguir 3 rècords d’Espanya el passat dissabte 20…

Cinc medalles pel Xaloc a la ronda francesa de la Copa del Món

El cap de setmana del 2 i 3 d’Abril set ganxons van formar part de…

ARTICLES MÉS VISTOS