L’Ajuntament distingeix tres joves campions ganxons

Redacció |

L’Ajuntament va distingir ahir dimarts 24 de novembre tres joves esportistes de la ciutat que han aconseguit títols estatals en les seves respectives modalitats. Els campions van ser rebuts per l’alcalde de la ciutat, Carles Motas, i el regidor d’Esports David Oliveras.
Els tres joves són Raül Sánchez, campió estatal de motocross en la categoria de 65 cc.; Joel Cañadas, campió estatal de motocross en la categoria de 50 cc i Gina Nueda, campiona estatal d’hípica en les especialitats de Pole Bending i Barrel.
L’alcalde i el regidor van encoratjar els joves a seguir endavant amb les seves respectives modalitats i van insistir en els valors positius de l’esport, sobretot si es compaginen amb els estudis i la constància.

ARTICLES RELACIONATS

Campions incontestables

El Club Guixolenc d’Escacs s’ha proclamat aquest diumenge 16 de març campió de la Preferent…

L’Ajuntament fa una consulta online sobre la neteja urbana

A la plana web de l’Ajuntament s’hi pot trobar, aquests darrers dies, una enquesta de…

ARTICLES MÉS VISTOS