Nou pàrquing gratuït a la ciutat

Redacció |

El divendres 15 de maig es va posar en funcionament l’espai d’aparcament de l’antiga fàbrica Agglotap, al carrer de Rufo cantonada amb Durban, després de fer les primeres obres de condicionament i marcar els espais i circuits pels vehicles.
Aquest nou espai garanteix lloc a 35 cotxes de forma gratuïta i té entrada i sortida pel mateix lloc, a la cantonada Rufo/Durban, on era l’entrada de l’antiga fàbrica. El pàrquing està obert les 24 hores del dia.
El pàrking és de sistema rotatiu, per la qual cosa no s’hi pot aparcar més de 24 hores seguides. Es fa així per fomentar la rotació de vehicles i que el veïnat tingui possibilitats d’estacionar de forma freqüent. Aviat s’hi col·locarà il·luminació nocturna.

ARTICLES RELACIONATS

Tres alternatives per al pàrquing del Passeig

El govern ganxó ja té l’estudi de viabilitat per dissenyar les obres i explotació posterior…

De fàbrica de taps a zona verda i d’equipaments

L’Ajuntament de San t Feliu de Guíxols signa un conveni per transformar una de les…

ARTICLES MÉS VISTOS