115 nedadors desafien l’hivern i diuen «No a la fred»
El passat diumenge 29 de gener es va celebrar la sisena edició de la Travessia No a la Fred, organitzada pel Club Aquàtic Xaloc. La prova consisteix en una travessia nedant a mar amb un recorregut que surt de la platja de Sant Feliu de Guíxols passant per dins del Freu, un canal estret entre les roques, i tornant a la platja.
[Llegiu-ne +]