El Baldiri tindrà segona línia de P3 si hi ha demanda
El Departament d’Ensenyament podria mantenir la segona línia de P3 a l’escola Baldiri Reixach si hi ha un nombre de famílies que demanin inscriure-s’hi voluntàriament. Per això s’ha optat, de manera extraordinària, per ampliar quinze dies el període de matriculació.
El departament no ha canviat el seu posicionament, però deixa en mans de les famílies la possibilitat de mantenir la segona línia. [Llegiu-ne +]