El ple acorda la retirada de tota simbolgia franquista a la ciutat
L’Ajuntament va aprovar en el ple de dijous una moció per eliminar simbologia franquista de la ciutat. La moció va comptar amb el vot favorable de tot el ple.
La moció denuncia que, tot i fer gairebé 41 anys de la mort del dictador Francisco Franco, encara queda a la ciutat simbologia franquista, molts indrets tenen símbols i noms relacionats amb la dictadura franquista. [Llegiu-ne +]