Avatar de Redacció

Autor: Redacció

Arxiu

Una noia, ferida greument en caure d’un edifici en obres de la Ronda Nord

Una noia de 13 anys va resultar ferida greument després d’haver-se precipitat al buit des d’un edifici en obres de la nostra ciutat.. Els fets van tenir lloc dimarts pels volts de tres quarts de deu de la nit, entre el número 8 i 12 de la ronda Nord, al barri de Vilartagues. Un testimoni que passava pel lloc va avisar al telèfon 112 del servei d’emergències que una noia estava molt mal ferida després d’haver caigut dins l’edifici en obres.

[Llegiu-ne +]

Arxiu

Obertura del Guíxols Arena

L’Ajuntament va obrir ahir la nova esplanada del Guíxols Arena, a temps perquè s’hi pugui aparcar coincidint amb l’inici del curs escolar, dilluns vinent, a l’institut Sant Feliu. Les obres per urbanitzar l’espai van començar a finals de maig i s’hi ha invertit prop de mig milió d’euros per aixecar-hi una graderia permanent de formigó –amb capacitat per a 1.500 espectadors– i pavimentar la superfície, repartida entre 152 places d’aparcament –ara amb enllumenat a les nits– i dues pistes de bàsquet.

[Llegiu-ne +]

Arxiu

CiU obre un procés de participació ciutadana pel pàrquing

El grup municipal de Convergència i Unió, a l’oposició a l’Ajuntament, ha iniciat un procés de participació ciutadana mitjançant recollida de signatures, per fer una consulta sobre l’emplaçament del pàrking, una promesa que es fa a cada campanya electoral des de ja en fa unes quantes, i en què els diversos partits ofereixen «el seu» pàrking.

Però, aquesta legistura, el govern de la ciutat ha descartat la construcció d’aquest equipament al Passeig i el grup municipal de CiU va demanar al Ple l’obertura d’un procés participatiu per definir-ne la ubicació. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Festa final d’estiu per inaugurar el Guíxols Arena

El cap de setmana del 17 i 18 de setembre l’Ajuntament ha programat una festa final d’estiu que servirà per inaugurar l’equipament anomenat «Guíxols Arena», un espai polivalent de 8000 espectadors per acollir events musicals, esportius o fins i tot pot servir de pàrquing.

Per a la inauguració es fa un homenatge a la música rock feta a la nostra ciutat, es fa també una celebració amb foc i un ball amb l’Orquestra Plateria  en una celebració popular que comprèn tot un cap de setmana. [Llegiu-ne +]

Arxiu

L’Ajuntament tanca l’oficina de consum municipal

L’Ajuntament, mitjançant un decret d’alcaldia signat el 22 de juliol, va decidir tancar l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor i revocar el nomenament de la treballadora municipal que hi treballava des de 2014 (mandat de Joan Alfons Albó).

L’ajuntament es basa en un informe tècnic de l’àrea per clausurar l’oficina i cita «canvis organitzatius» com a motiu de la clausura.  Cal tenir en compte que, actualment, i per Llei estatal, les competències de consum ja no són pròpies dels Ajuntaments, sinó que vénen delegades d’Ens superiors jeràrquicament. [Llegiu-ne +]