Guíxols des del Carrer, el grup opositor més actiu de l’any
Aquest és el primer any sencer que la nova formació política Guíxols des del Carrer-Entesa ha passat a l’Ajuntament des que es va presentar ara fa un any i mig per primera vegada a les eleccions municipals. Llavors, en plena campanya electoral i sota el lema de “La política la fas o te la fan”, la formació deia que Sant Feliu de Guíxols s’estava convertint en una ciutat pansida i tancada, en part conseqüència de la crisi econòmica, però també per la manera de fer dels governs hegemònics «de sempre». [Llegiu-ne +]
La Marató de Sang deixa més de 400 donacions
El món associatiu de la ciutat, diverses empreses i col·lectius ganxons i la solidaritat dels donants van fer d’ahir una jornada rodona malgrat no es va poder superar el rècord de donacions a la nostra ciutat. En part, no es va poder assolir el rècord degut a que, per seguretat, si s’havia viatjat a Sud-Amèrica o a Andalusia aquest any, es quedava exclòs de la donació en haver-se detectat la «febre del Nil», provocada per picades de mosquit, en algunes províncies d’aquesta comunitat. [Llegiu-ne +]
Aquest cap de setmana fa 20 anys de la caiguda de Pedralta
Fa 20 anys de la caiguda de la Pedralta. Suposadament, entre el dia 9 i la matinada del 10 de desembre del 1996, dia en què un jove ciclista va alertar que la gran roca basculant, que serveix de fita entre els termes municipals de Sant Feliu i Santa Cristina d’Aro, no era al lloc on l’atzar de les lleis de la natura l’havia sostingut durant segles. [Llegiu-ne +]
El diputat Quico Homs s’emociona a Bèlgica amb la Coral Cypsella
L’exportaveu del Govern d’Artur Mas i actual diputat de Democràcia i Llibertat al Congrés de Diputats a Madrid, el vigatà Francesc Homs, que es trobava a Brusel·les de viatge, va poder presenciar el passat divendres el concert que la Coral Cypsella de la nostra ciutat va oferir a la Grand Place de la capital belga on van interpretar nadales, sardanes i cants tradicionals catalans. [Llegiu-ne +]
“Megabotellón” de Cap d’Any al Guíxols Arena
Després de la festa Holy, la festa de la gent gran, la Festa de Tardor i les altres noves festes organitzades per l’actual govern, arriba el que faltava: el megabotellón. Per tal que ningú quedi exclòs de la nit de cap d’any degut als preus sovint excessius dels sopars i les festes als locals de la ciutat, tenint en compte el temps de crisi que encara vivim, i també per evitar que el jovent agafi el vehicle per anar a engatar-se i “el que sorgeixi” al poble del costat, l’Ajuntament ha habilitat l’espai Guíxols Arena per tal que s’hi pugui celebrar un megabotellón massiu després de les campanades. [Llegiu-ne +]