Continuen les queixes a la zona dels carrers del Raig i de la Torre

El Lector Escriu |

«Apartat 17220» és una secció on el lector escriu opinions o vivències personals

Hem rebut una fotografia d’un veí de la zona mostrant l’estat de la zona baixa del carrer de la Torre, a tocar de l’estàtua de Joan Rebull «La Costa Brava», àlies «La Pepita».

El temporal i la pluja de dilluns van portar sorra de la platja a la zona, com es pot veure a la fotografia.

Tot això, mentre ahir l’alcalde va fer-se fotos i va gravar el vídeo setmanal d’Instagram a menys de 100 metres dels carrers del Raig i de la Torre, llocs que, com ja vam informar fa unes setmanes, l’Ajuntament ignora en el seu pla de neteges i de millora urbana des de fa una colla d’anys.

ARTICLES RELACIONATS

El lamentable estat dels carrers del Raig i de la Torre

Fotos del mal estat dels carrers del Raig i de la Torre, en una zona…

ARTICLES MÉS VISTOS