Carles Motas, segon alcalde de les comarques gironines que més va cobrar el 2024

Redacció |

L’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas (TSF), va ser el segon batlle més ben pagat l’any 2024 a la demarcació, només superat per l’alcalde de la capital Girona, Lluc Salellas (CUP).

Segons dades del Ministeri per a la Transformació Digital i Funció Pública espanyol, que ha fet públics els sous de tots els càrrecs electes de les administracions locals i autonòmiques de l’estat, l’alcalde ganxó va percebre 59.376 €, mentre que Salellas va arribar als 61.200 €, tot i que l’alcalde gironí té una població cinc vegades superior al seu càrrec.

Qui també té un sou ben elevat és l’alcalde veí de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, el socialista Maurici Jiménez, que s’emportà 58.000 € l’any passat; el mateix sou que Jordi Soler (Junts), batlle de Calonge i Sant Antoni.

Consulteu tots els sous d’alcaldes gironins en aquest arxiu descarregable.

Pel que fa al ganxó, a més del sou d’alcalde, cal sumar-hi el salari de diputat provincial, que pot arribar a un màxim de 38.370,67€ segons el nombre de sessions a les quals assisteixi, ateses les dades de la mateixa Diputació

ARTICLES RELACIONATS

L’equip de govern mostra la feina feta durant el mandat

El bipartit que ha format el govern municipal durant el mandat 2011-2015 va realitzar el…

Un viatge per la Girona francesa

L'autor Miquel Roure imagina què hauria pogut passar si Napoleó hagués retingut Girona com a…

ARTICLES MÉS VISTOS