Carles Motas, segon alcalde de les comarques gironines que més va cobrar el 2024

Redacció |

L’alcalde de Sant Feliu de Guíxols, Carles Motas (TSF), va ser el segon batlle més ben pagat l’any 2024 a la demarcació, només superat per l’alcalde de la capital Girona, Lluc Salellas (CUP).

Segons dades del Ministeri per a la Transformació Digital i Funció Pública espanyol, que ha fet públics els sous de tots els càrrecs electes de les administracions locals i autonòmiques de l’estat, l’alcalde ganxó va percebre 59.376 €, mentre que Salellas va arribar als 61.200 €, tot i que l’alcalde gironí té una població cinc vegades superior al seu càrrec.

Qui també té un sou ben elevat és l’alcalde veí de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró, el socialista Maurici Jiménez, que s’emportà 58.000 € l’any passat; el mateix sou que Jordi Soler (Junts), batlle de Calonge i Sant Antoni.

Consulteu tots els sous d’alcaldes gironins en aquest arxiu descarregable.

Pel que fa al ganxó, a més del sou d’alcalde, cal sumar-hi el salari de diputat provincial, que pot arribar a un màxim de 38.370,67€ segons el nombre de sessions a les quals assisteixi, ateses les dades de la mateixa Diputació

ARTICLES RELACIONATS

Restauren un retaule de la catedral de Girona obra del guixolenc Joan Arnau (s.XVII)

Segons publicava ahir el diari El Punt-Avui, el Centre de Restauració de Béns Mobles de…

Reobertura de la carretera de Girona per la revetlla

Demà divendres, 23 de juny, està prevista la reobertura completa al trànsit de la Carretera…

ARTICLES MÉS VISTOS