Els oms de Rius i Calvet apareixen amb crespons negres

Redacció |

Els oms del passeig de Rius i Calvet van aparèixer divendres passat amb crespons negres, probablement col·locats de matinada pels contraris a la seva desaparició, un cop aprovada la descatalogació d’aquest arbres en el passat ple, amb la conseqüent tala basada en motius de seguretat, en un punt que tota l’oposició va votar en contra. 

També en van posar en un dels plàtans afectat pel pàrquing de la Corxera. Fins ara, la petició oberta a internet per Guíxols des del Carrer per salvar els oms ja té més de 400 signatures adherides a la causa. 

Segons informa Ràdio Sant Feliu, un dels oms de Rius i Calvet es salvaria per trasplantar-lo a Sant Pol, on es preveu plantar-hi una quinzena d’oms al llindar amb el municipi de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró. 

ARTICLES RELACIONATS

La polèmica a Rius i Calvet no s’atura

Segons informa en un comunicat Guíxols des del Carrer, els integrants d’aquesta formació política han…

ARTICLES MÉS VISTOS