El camp de futbol de Vilartagues, gairebé enllestit

Redacció |

Els treballs de substitució de la gespa artificial del camp de futbol de Vilartagues, que van començar a principis de novembre, estan pràcticament enllestits.  L’estesa de la nova catifa verda s’acabarà la setmana vinent, un cop s’hagi acabat la instal·lació de les porteries i les banquetes.

L’import d’adjudicació va ser de 136.694 euros, amb IVA i una garantia de cinc anys amb manteniment inclòs. La nova superfície, de làtex, substitueix l’anterior gespa de poliuretà, que  havia quedat molt malmesa per l’ús intensiu d’entrenaments i partits de tots els equips de l’Escola i el sènior del Vilartagues, i que presentava nombrosos pegats que feien difícil jugar a futbol.

El regidor d’Esports David Oliveras, en declaracions a El Punt-Avui, encara no sap si s’hi podran programar partits abans de Nadal,  però dona per fet que al gener s’hi entrenarà i s’hi jugarà.

Des de començament de temporada, tots els equips de la ciutat jugaven al municipal Josep Sunyer i Arxer, però des de novembre, a part dels partits, també hi entrenaven i això havia comprimit els horaris d’ús del recinte esportiu.

 

ARTICLES RELACIONATS

Commemoració dels 25 anys de l’EF Sant Feliu

El 2 de juny de 1991 es signava l’acord entre la AD Guíxols i la…

El govern de la ciutat porta l’OIAC a Vilartagues

El nou govern ganxo, a més de replantejar alguns dels projectes d’obres i equipaments de…

ARTICLES MÉS VISTOS