El Club Nàutic Sant Feliu recapta 2.053€ per la Fundació Oncolliga Girona

Redacció |

El Club Nàutic Sant Feliu ha entregat un xec per valor de dos mil cinquanta-tres euros a la Fundació Oncolliga Girona per donar suport als malalts de càncer.

Els diners es van recaptar a la Festa Solidària Blanc i Negre, que es va celebrar el passat 1 de juliol al Tinglado. Va ser una nit d’allò més participada en què es va donar el tret d’inici de la temporada d’estiu al Club amb un sopar a peu dret i un concert del grup Por Fin Viernes, que va tocar de forma solidària.

Es tracta de la segona edició d’aquesta festa, que l’any anterior va destinar els seus beneficis a l’Associació EMAD Sant Feliu d’ajut a l’entorn de malalts d’Alzheimer i Demències.

ARTICLES RELACIONATS

La família de Joaquim Molas fa una important donació a l’Arxiu Municipal

El passat mes d’agost,  Maria Capdevila, vídua del recentment traspassat catedràtic Joaquim Molas, va fer donació…

L’Arxiu Municipal rep una important donació de principis del segle XX

  L’Arxiu Municipal  ha rebut una important donació de llibres de comptabilitat del primer quart del…

ARTICLES MÉS VISTOS