El Club Nàutic Sant Feliu recapta 2.053€ per la Fundació Oncolliga Girona

Redacció |

El Club Nàutic Sant Feliu ha entregat un xec per valor de dos mil cinquanta-tres euros a la Fundació Oncolliga Girona per donar suport als malalts de càncer.

Els diners es van recaptar a la Festa Solidària Blanc i Negre, que es va celebrar el passat 1 de juliol al Tinglado. Va ser una nit d’allò més participada en què es va donar el tret d’inici de la temporada d’estiu al Club amb un sopar a peu dret i un concert del grup Por Fin Viernes, que va tocar de forma solidària.

Es tracta de la segona edició d’aquesta festa, que l’any anterior va destinar els seus beneficis a l’Associació EMAD Sant Feliu d’ajut a l’entorn de malalts d’Alzheimer i Demències.

ARTICLES RELACIONATS

La nota de Joan Alfons Albó als mitjans fa enfadar Tots per Sant Feliu

Tots per Sant Feliu ha emès una nota via xarxes socials en la qual es…

El turisme nàutic gironí factura més de 190 milions

El sector del turisme nàutic de la demarcació de Girona factura més de 190 milions…

ARTICLES MÉS VISTOS