Deu medalles pels ganxons en el Campionat Estatal de natació amb aletes

Redacció |

El passat cap de setmana va tenir lloc a Alacant el campionat estatal de natació amb aletes de les categories júnior i sènior, en què el Club Aquàtic Xaloc va obtenir un total de 10 medalles: sis ors i quatre bronzes amb un total de tres rècords estatals en les proves de 50, 100 i 200 bifin.
El club ganxó va obtenir la vuitena posició per punts d’un total de disset equips d’arreu de l’estat, essent els nedadors més destacats Max Martínez (tres ors i dos bronzes) i Àxel Lekuona (tres ors, dos bronzes i autor de tres rècords estatals).
Amb aquest campionat es posa fi a una llarga temporada plena de d’èxits esportius pels nedadors ganxons.

ARTICLES RELACIONATS

Gimnastes del CE Twirling, classificades per la final estatal

El passat cap de setmana el Club Esportiu Twirling de Sant Feliu es va desplaçar…

Sant Feliu, capital estatal de la Imatge Submarina

La fauna i el fons marí de Sant Feliu de Guíxols han estat els protagonistes…

ARTICLES MÉS VISTOS