S’asfalten, per fi, els carrers Boera i Santa Magdalena

Redacció |

Aquest divendres, 31 de juliol s’ha començat a fer l’asfaltat dels carrers de Santa Magdalena i Miquel Boera, obres que patien diferents retards. El govern va mantenir una reunió d’urgència fa dues setmanes amb els veïns afectats per mirar de desencallar la situació, i especialment de donar una data d’asfaltat, que ara es materialitza.
En el cas del carrer de Santa Magdalena les obres es van iniciar el divendres a partir de les 13h i encara s’hi està treballant
En el cas de Boera i un tram de Llibertat, es van iniciar el divendres 31 de juliol i el dilluns 3 d’agost és probable que finalitzin.
El regidor d’Urbanisme, Josep Saballs, junt amb l’alcalde, Carles Motas, van anar a veure l’inici de l’asfaltat i l’estat de les obres i van conversar amb els operaris i veïns.

ARTICLES RELACIONATS

Es reprenen les obres de l’Hotel Elke

Les obres del que ha de ser el futur hotel Elke, un establiment de luxe…

La inoperància i mala gestió del govern condemna els veïns a pagar més sobrecostos per les obres 

El projecte de reforma del carrer Santa Magdalena, aprovat el 16 de març de 2023…

ARTICLES MÉS VISTOS