Medalles ganxones al Campionat Intercomunitari de Karate

Redacció |

Aquest passat cap de setmana l’escola de karate Dojo Sant Feliu va participar en el Campionat Intercomunitari en què hi participaven clubs de Catalunya, Aragó i València amb un total de 500 competidors, la majoria d’ells competidors en les seves respectives seleccions. Els competidors del Dojo Sergi Garriga, Oriol Mora, Aida Martínez, Víctor Martínez i Lidia Mora van fer un gran campionat aconseguint unes merescudes medalles.
En Sergi, de 7 anys, l’Aida d’onze i l’Oriol de 12 anys participaven en la categoria de katas (demostració tècnica), en Víctor, de 13 anys, juvenil i la Lídia, de 16 anys, en la de kumite (combat).
Tots van formar un gran equip competitiu i malgrat que en Sergi era la primera vegada que hi participava va aconseguir una merescuda medalla, com l’Oriol.
L’Aida, en Victor i la Lidia van passar tots tres a semifinals i també van aconseguir la medalla de tercers classificats.

ARTICLES RELACIONATS

Joves guixolencs obtenen medalla a l’Open de Catalunya de karate

El passat dissabte 26 de gener  es va celebrar, a la població de Cervelló, l’Open…

Èxit ganxó al campionat estatal de karate de Navarra

El passat cap de setmana  es va celebrar a la ciutat de Corella (Navarra) el campionat…

ARTICLES MÉS VISTOS