La subhasta de l’Hotel Panorama es segueix endarrerint

Redacció |

La subhasta pendent del darrer dels hotels del llegat Anlló, l’antic Panorama Park, continua sense tenir data, ja que la Generalitat encara no ha resolt el problema amb la doble inscripció registral d’una de les finques, que també figura a nom d’un propietari que la té embargada per part de l’Agència Tributària.

El portaveu del PP, Òscar Álvarez, va preguntar per l’estat de les gestions en el ple de dijous i va defensar la “proposta intel·ligent” feta per la lletrada de l’àrea d’Urbanisme, que va plantejar l’opció de segregar de la finca amb càrregues. D’aquesta manera, es possibilitaria la subhasta de la resta del conjunt per vendre posteriorment l’altra porció.

L’alcalde, Joan Alfons Albó (CiU), va explicar que la proposta va ser desestimada d’entrada pels juristes de Patrimoni, que han preferit esgotar la via de la reclamació judicial. Una sentència reconeix la Generalitat com a titular exclusiva de la finca, tot i que problemes burocràtics mantenen encallada l’ordre judicial perquè Hisenda aixequi l’ordre d’embargament i el registre de la propietat pugui anul·lar la inscripció a favor de l’altre propietari.

Quan es va detectar el problema, fa un any, s’estimava en sis mesos l’endarreriment dels tràmits, però el termini s’ha dilatat i la subhasta d’un dels edificis amb més pretendents continua paralitzada.

 

Font: El Punt-Avui

ARTICLES RELACIONATS

Una recerca històrica sobre l’Hotel Panorama, víctima de plagi

Daniel Pedrero Rosón és un jove guixolenc que en els darrers anys ha estat investigant…

Junts demana a la Generalitat que destini els 3 milions de l’herència Anlló íntegrament a Sant Feliu

El grup municipal de Junts creu que la ciutat no pot tornar a perdre una…

ARTICLES MÉS VISTOS