Inaugurada la mostra de quadres sobre l’etapa suïssa de Josep Albertí
Aquest dissabte 17 de març s’ha inaugurat al Museu d’Història l’exposició de pintura “Josep Albertí: l’etapa suïssa”. en què llueixen divuit obres cedides a la ciutat per la suïssa Claudia Müller-Türler a finals del 2017 i que amplien el fons que l’artista guixolenc ja havia llegat anteriorment a la ciutat. L’acte oficial s’ha obert a la Sala Abat Panyelles amb les intervencions de Claudia Müller-Türler, Assumpció Bosshard i els tinents d’alcalde Josep Melcior Muñoz i Jordi Vilà. [Llegiu-ne +]