Avatar de Redacció

Autor: Redacció

Arxiu

Arrangen un tram danyat del camí de ronda de Sant Pol

L’Ajuntament va iniciar el dilluns 16 de gener les obres de reparació d’un tram de cinc metres del camí de ronda que havia quedat malmès per causes meteorològiques fa un parell d’anys.
Aquests danys al camí feien impracticable el seu recorregut en un tram aproximat de 5 metres linials, a l’alçada del carrer Ricard Boadella i Sanabria, a la urbanització Les Penyes, i s’aprofita l’actuació urbanística per arranjar un petit tram d’escales que havien quedat també malmeses. [Llegiu-ne +]

Arxiu

L’Ajuntament compra Can Blasco pendent de cancel·lar un dret de pas

El govern ganxó va tancar a finals d’any l’adquisició de la finca de gairebé 2800 m2 corresponent als jardins de la Casa Blasco, situats entre el carrer de l’Abadia i el pati del Monestir.

Ho va fer, però no del tot, ja que els antics amos reivindiquen que encara tenen la servitud de dret de pas d’una de les porcions de la finca adquirida pel consistori, segons ha avançat avui el diari El Punt-Avui. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Es va celebrar la festa de Sant Antoni Abat

La celebració de la festivitat de Sant Antoni Abat va atraure ahir força públic als carrers del nucli històric i el passeig. Les activitats van començar amb la tradicional passada dels Tres Tombs, amb cavalls i carruatges per diversos carrers. Posteriorment, el rector va fer la benedicció dels animals als jardins de Juli Garreta. La comitiva, encapçalada per les fundacions Vimar i Tramuntana, va viure la participació de genets, colles i carruatges d’altres poblacions de les comarques gironines, segons informa El Punt-Avui. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Asfaltatge a Vilartagues

Segons el diari El Punt-Avui, les feines per renovar el paviment dels carrers Lleida i València, dos dels més transitats del barri de Vilartagues, van concloure divendres amb l’asfaltatge del tram de València entre les avingudes Saragossa i Catalunya. Les obres han durat tota la setmana, amb talls puntuals per poder fressar prèviament el ferm vell. Només quedaran, amb vista a la setmana vinent, el repintat de les marques vials i l’acabat de les tapes de registre de les conduccions de servei. [Llegiu-ne +]

Arxiu

El govern reacciona a la recollida de signatures dels comerciants

El govern municipal (TSF, ERC i PSC) ha reaccionat a la recollida de signatures engegada pels comerciants del centre ciutat i a la moció presentada pel PDECat, que té el seu origen en una decisió de l’executiu, que un cop iniciada la tardor va ordenar el tall total al trànsit rodat per la rambla Antoni Vidal, que fins aleshores era transitable per als vehicles de càrrega i descàrrega. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Nou col·lector a la carretera de Girona, properament

L’Ajuntament iniciarà les obres per fer un col·lector de recollida d’aigües plujanes dels carrers adjacents a la carretera de Girona, per evitar els problemes que l’aigua provoca a la zona centre quan plou. El col·lector. que arribarà al carrer Antoni Ferrer, costarà 369.588 euros i s’ha de fer en un termini de set mesos per tal d’enllaçar-la amb l’obra a fer al carrer Santa Magdalena. [Llegiu-ne +]