La junta de personal de l’Ajuntament ha traslladat aquest mes al govern local “les queixes rebudes” d’alguns treballadors de l’edifici municipal de les Vetlladores degut a les temperatures ambientals d’“entre 30 i 35 graus” que es registren als despatxos durant tot l’estiu, amb l’agreujant de l’elevada humitat, segons publica El Punt-Avui. L’escrit dels representants sindicals critica que fins ara el gerent de l’àrea els ha fet “cas omís”, i que hi ha altres treballadors en altres dependències en “les mateixes condicions de precarietat”.
Les entitats animalistes locals alerten sobre els abandonaments de gats i gossos
L’abandonament d’animals domèstics, sobretot en període vacacional, és una xacra contra la qual cada any les ONG animalistes i les protectores d’animals no paren de lluitar.
En total, aquest any, només a Rodamon s’han acollit 357 gossos i 24 gats abandonats a la comarca, essent juny i juliol els mesos amb més abandonaments degut a les vacances. D’aquests, 36 gossos van ser trobats a Sant Feliu, segons fonts de la protectora d’animals del Baix Empordà. [Llegiu-ne +]