Cremen fotografies del Rei espanyol a la Plaça del Mercat
Ahir dilluns, a les 8 del vespre, va tenir lloc a la Plaça del Mercat una cremada col·lectiva de fotografies del rei espanyol. Unes 30 persones van acudir a cremar les imatges del monarca, en un acte simbòlic emparat per la recent sentència del Tribunal d’Estrasburg que afirma que cremar fotos d’un Rei no és delicte, donat que es tracta de llibertat d’expressió. [Llegiu-ne +]