Avatar de Redacció

Autor: Redacció

Arxiu

Onada de robatoris a la urbanització El Mirador

Entre quinze i vint cases aparellades de la urbanització El Mirador han estat objecte de robatoris en les dues darreres setmanes, la última el passat dimecres, quan els Mossos van rebre l’alerta d’un jardiner de la comunitat que es va adonar que diversos habitatges de segona residència presentaven senyals d’haver estat forçats pels lladres, un fet que els mateixos agents van poder comprovar.  [Llegiu-ne +]

Arxiu

Èxit ganxó al campionat estatal de karate de Navarra

El passat cap de setmana  es va celebrar a la ciutat de Corella (Navarra) el campionat estatal de karate de la W.U.K.O. (World Union Karate Organitzation) en què hi va participar l’escoladel Dojo Sant Feliu amb 5 competidors: Sergi Garriga (cinturó taronja, 10 anys), Stanis Colomar (cinturó taronja, 11 anys), Iker Sánchez (cinturó groc taronja), Roger Vila (cinturó taronja) i Oriol Maura (entrenador i competidor).
[Llegiu-ne +]

Arxiu

Sant Feliu i Santa Cristina fusionen el servei de taxi

Aquesta nit, en el ple municipal d’abril, s’ha d’aprovar el conveni entre els ajuntaments de Sant Feliu de Guíxols i Santa Cristina d’Aro per a la prestació conjunta del servei de taxi.

Segons El Punt Avui, l’acord, que al maig ratificarà el ple de Santa Cristina, serà l’embrió per establir un àmbit tarifari únic d’abast supramunicipal que implicarà la desaparició de límits per als taxistes d’ambdues poblacions –un total de 13, només 2 de cristinencs–. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Polèmica per una multa treta a Pere Albó per estacionar en un reservat oficial

Des de la junta de personal de l’Ajuntament s’ha criticat que la Policia Municipal permetés, divendres passat, la retirada del vehicle d’un regidor del dipòsit municipal sense abonar la taxa de la grua, segons El Punt-Avui.

El cotxe pertanyia al regidor de MES Pere Albó, actualment a l’oposició, que l’havia estacionat a les places reservades a vehicles oficials del Passeig del Mar, just davant del consistori, sense l’acreditació corresponent, segons fonts del cos municipal. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Es constitueix la delegació d’Òmnium Cultural al Baix Empordà

Aquest dissabte va tenir lloc al teatre Mundial de la Bisbal d’Empordà la constitució de la nova seu d’Òmnium Cultural al Baix Empordà, que amb 2000 socis proclama la seva primera junta directiva, encapçalada per la palafrugellenca Neus Colomer, amb Domènec Rusca de secretari, Marc Pujol de tresorer, Jordi Salvador, Joan Gasull, Jaume Fañé, Joan Serra i Marià Sais de vocals.

En l’acte hi va intervenir el vicepresident d’Òmnium Marcel Mauri i el cantautor bisbalenc Pau Blanc, i es va cloure amb un col·loqui entre Marcel Mauri i la metgessa i exconsellera Montserrat Tura previ al pica-pica final amb la música en directe de Jordi Gasull.  [Llegiu-ne +]

Arxiu

Els CDR van omplir la platja de creus

Els CDR van plantar diumenge desenes de creus a la platja de Sant Feliu per representar la “mort de les llibertats” i demanar l’alliberament dels presos polítics, una nova acció per denunciar l’empresonament i exili del govern destituït i també dels Jordis.

[Llegiu-ne +]