Avatar de Redacció

Autor: Redacció

Arxiu

Sant Feliu serà seu d’una etapa de la Volta a Catalunya el 2019

La 99a edició de la Volta Ciclista a Catalunya comença a agafar forma, i l’organització de la cursa ha anunciat aquest divendres que la nostra ciutat serà arribada i sortida d’una etapa de la cursa i, per tant, podrà gaudir en directe dels millors equips i ciclistes del món. 
L’última vegada que Sant Feliu va allotjar una etapa de la Volta va ser el 1994, amb una contrarellotge individual que va guanyar el basc Aitor Garmendia (Banesto), en una edició que va coronar com a guanyador de la cursa l’italià Claudio Chiapucci (Carrera). 
[Llegiu-ne +]

Arxiu

Lloll Bertran rep el Singlot d’Honor

Andreu Buenafuente, director del Singlot Festival, va inaugurar  ahir la quarta edició d’aquest certamen a l’exterior del pavelló de La Corxera amb el lliurament a l’actriu Lloll Bertran del premi Singlot d’Humor, com a reconeixement de la seva llarga i prolífica trajectòria en el món de la comèdia-

Lloll Bertran va oferir un petit espectacle exclusiu com a mostra d’agraïment pel guardó. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Oriol Busquets renova amb el Barça fins el 2021

El migcampista guixolenc Oriol Busquets ha renovat el seu contracte amb el FC Barcelona fins el 2021, ampliable a dos anys més, i amb una clàusula de rescissió de 200 milions d’euros.

Oriol Busquets, nascut el 1999, va arribar al Barça amb només 8 anys, procedent dels benjamins de l’Escola de Futbol Sant Feliu. Va anar passant per les diverses categories de la base blaugrana fins que el 29 d’abril del 2017 va debutar al Barça B i al novembre del mateix any ho va fer amb el primer equip en un partit de copa al Camp Nou. [Llegiu-ne +]

Arxiu

GdC denuncia que l’Ajuntament contracta empreses sense atendre les condicions laborals

En el darrer Ple municipal, GdC va preguntar pel nou contracte dels serveis de vigilància de platges que, finalment, s’ha adjudicat a l’empresa Aunar en detriment de la Creu Roja, que portava prestant el servei per conveni durant els darrers anys d’una manera satisfactòria.
Concretament, el regidor dels Comuns va preguntar sobre les condicions laborals del personal que prestarà el servei, i la resposta del govern va ser «ni idea».
[Llegiu-ne +]

Arxiu

La Cambra de Comerç proposa als alcaldes de la zona treballar plegats

La Cambra de Comerç de Sant Feliu va reunir ahir a la tarda a la seva seu alcaldes i regidors dels set municipis que conformen la seva demarcació, amb l’assistència, a més de l’alcalde guixolenc, Carles Motas, dels batlles de Santa Cristina d’Aro –Xavier Sala–, Tossa de Mar –Gisela Saladich–, Vidreres –Jordi Camps–, i el primer tinent d’alcalde de Castell-Platja d’Aro, Maurici Jiménez. [Llegiu-ne +]