Pals de “selfie”, miralls i un vestidor per alcaldia al Pressupost Municipal
D’entre les partides pressupostàries per al 2016 que recentment s’han aprovat al Ple Municipal, destaca l’adquisició dels aparells de moda: pals de “selfie”.
L’alcalde Carles Motas, molt aficionat a aquest tipus de ginys (vegeu foto) , va prendre la decisió de comprar els pals de “selfie” quan el cap de premsa de l’Ajuntament va haver de causar baixa per una tendinitis al canell, causada pel fet d’ haver de prémer l’obturador de la càmera fotogràfica massa cops per prendre fotos a l’alcalde i als seus dos o tres ajudants, que mai es volen perdre sortir en una instantània amb els amics. [Llegiu-ne +]