Avatar de Redacció

Autor: Redacció

Arxiu

Els Mossos van recollir joguines en favor de la Creu Roja

Agents de la Policia de la Generalitat–Mossos d’Esquadra de l’Àrea Bàsica Policial de la Bisbal d’Empordà i Sant Feliu de Guíxols van organitzar una campanya de recollida de joguines solidària en favor de la Creu Roja de la nostra ciutat.

Arran la campanya que realitza cada any la Creu Roja en què es recullen joguines pels nens desfavorits, els mossos van voler posar el seu granet de sorra per tal que la campanya d’enguany fos tot un èxit. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Caos en l’arribada dels reis al Teatre un cop suspesa la cavalcada

Un any més, els Reis d’Orient han arribat a la nostra ciutat per aportar la màgia a les llars ganxones. No van poder, però, sortir a fer la cavalcada per Sant Feliu tal i com estava previst.

Com a pla B, l’Ajuntament va decidir fer un acte al Teatre, que, ple a vessar, va deixar una cua d’infants que volien entregar la seva carta de desitjos o almenys veure els tres mags d’Orient, una filera que arribava gairebé fins al pavelló. [Llegiu-ne +]

Arxiu

La pluja no va impedir l’arribada dels carters reials

Malgrat que les gotes van començar a caure just quan s’acostava el vaixell del carter reial,  la pluja no va impedir que tot se celebrés amb absoluta normalitat: els focs artificials, la desfilada amb Percussió Ganxona, i l’arribada amb mapping a la façana del Monestir. Amb una pluja fina que donava, en paraules de mares i pares, «un toc més màgic a una celebració singular».
[Llegiu-ne +]

Arxiu

ERC treballa per aprofundir en la transparència a l’Ajuntament

ERC Guíxols ha emès un comunicat de premsa en el qual considera que l’aprovació del pressupost general abans de finalitzar l’any correspon a «un compromís amb la ciutat i amb les persones» alhora que es fa copartícip d’uns números en què «l’alliberament nacional i la justícia social hi són ben representats amb números i persones» i en què «es marquen les línies a seguir en el sí de l’Ajuntament». [Llegiu-ne +]

Arxiu

La CUP alerta sobre l’ús d’un desinfectant cancerígen a parcs i jardins

La CUP de Sant Feliu de Guíxols informa a la ciutadania, mitjançant un comunicat de premsa, sobre un tema que concerneix a la possible afectació de la salut de persones i animals. En concret, la CUP fa saber que el mes de novembre passat, conjuntament amb l’organització d’Ecologistes en Acció, va presentar una moció per demanar al consistori la prohibició de l’ús d’un producte de síntesi utilitzat en parcs i jardins, que la OMS (Organització Mundial de la Salut) va declarar com a principi actiu moderadament cancerigen i que nombrosos estudis demostren que pot comportar altres problemes de salut, especialment a persones de col·lectius sensibles, com nens, gent gran o persones amb problemes respiratoris o amb sensibilitat química que pot comportar aquest producte: el glifosat. [Llegiu-ne +]

Arxiu

225 persones fan el primer bany de l’any

Unes 225 persones, una setantena menys que l’any passat, van participar aquest divendres a la una del migdia en el primer bany de l’any a la platja de Sant Feliu.

Els núvols, la fred i la baixa temperatura de l’aigua no ha esta cap impediment perquè petits i grans hagin saltat al mar per donar la benvinguda al 2016. Aquesta iniciativa està organitzada pel Club Aquàtic Xaloc i el Centre Excursionista Montclar i compta amb la col·laboració de l’ajuntament de la ciutat. [Llegiu-ne +]