Avatar de Redacció

Autor: Redacció

Arxiu

Joan Alfons Albó ho deixa

Joan Alfons ha dit aquest vespre al Ple Municipal que deixa la seva acta de regidor. L’exalcalde ha declarat que no pot dedicar el temps que es mereix a exercir de representant de la ciutat i per tant està sent «deslleial» a la ciutat.
Albó desitja encert i sort a tots els regidors, especialment als qui més coincideixen amb els seus objectius i fites a assolir. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Nova vida per a l’Estació Nàutica

L’assemblea de l’Estació Nàutica ha renovat la junta i ha apostat per continuar endavant o, més aviat, per recomençar de zero, després de dues anualitats en què l’ens no ha arribat a rutllar. El primer exercici del 2014, la constitució de l’entitat va arribar amb la temporada d’estiu a tocar, i a l’agost, el govern guixolenc, aleshores de CiU i el PSC, va prescindir del seu ideòleg, el gestor turístic Albert Moré, en ple procés d’engegada.

[Llegiu-ne +]

Arxiu

Quatre detinguts a Sant Feliu per un assassinat en un polígon de Madrid

La Guardia Civil ha detingut aquesta matinada, després de quatre mesos d’investigació, quatre persones a la nostra ciutat amb relació a un crim succeït al polígon d’Arroyomolinos, a Madrid. Es tracta de dos matrimonis d’una mateixa família d’ètnia gitana relacionats amb la mort a trets d’un empresari madrileny el 29 de setembre de 2015. .

La víctima, un home de 64 anys també d’ètnia gitana, va ser abatut a trets davant el seu negoci de compravenda de furgonetes situat en aquest polígon.

[Llegiu-ne +]

Arxiu

Comencen les obres del port amb l’enderroc d’edificis

Les obres que Ports de la Generalitat farà fins a final de primavera a la zona portuària de Sant Feliu van començar ahir amb l’enderroc de l’antic edifici administratiu, que més tard va fer de seu de la Confraria de Pescadors, la Creu Roja i Protecció Civil. En els terrenys de l’esplanada, on també s’ha d’enderrocar la nàutica del costat, es construiran els grans blocs de formigó per acabar el reforç del dic de recer. [Llegiu-ne +]

Arxiu

GdC denuncia l’acomiadament «injust» de la treballadora de Sant Feliu Gent Gran

El recent acomiadament d’una treballadora de la residència geriàtrica Sant Feliu Gent Gran, gestionada per la Fundació Guíxols Surís i amb titularitat pública de l’Ajuntament de la ciutat, és, per Guíxols des del Carrer, «un clar exemple del que no pot tornar a passar» i, per això, la formació exigirà que s’apliquin clàusules de responsabilitat social vinculades a l’estabilitat laboral en tote les empreses amb participació, directa o indirecta, del consistori. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Inversió per millorar el subministrament d’aigua potable al municipi

L’Ajuntament inverteix 250.000 euros en obres de millora i posada al dia d’un dels serveis més bàsics per a la població: l’aigua potable. Un fet tan quotidià com obrir una aixeta i que surti aigua en bones condicions té tot un circuit al darrere que ha d’estar permanentment revisat i al dia. L’alcalde, Carles Motas, i la regidora de Serveis, Laura Aiguaviva, han presentat als mitjans de comunicació algunes d’aquestes millores, que es fan sense que l’usuari noti res ja que en cap moment es talla el subministrament ni hi ha restriccions puntuals.
[Llegiu-ne +]