Avatar de Redacció

Autor: Redacció

Arxiu

Arrestat a Suècia un imputat pel «Cas Comas»

Un dels sospitosos de l’assassinat de Jordi Comas que estava evadit, Abdelaziz el-Kalai, ha estat arrestat a Suècia, segons ha comunicat l’oficina Sirene –que coordina els serveis de cooperació policial dins de l’espai Shengen– al jutjat número 2 de la nostra ciutat, que instrueix la causa per l’assassinat de qui fou president de la patronal gironina.

El jutjat de Sant Feliu havia dictat al juny una ordre de detenció contra Abdelaziz el-Kalai, que els Mossos consideren que va ser un dels homes que la nit del crim, el 18 de novembre del 2012, va entrar a l’habitatge on es va produir l’assalt mortal, i també, per declaracions d’altres implicats, se’l situa en la reunió als volts del Bar Acuario de Platja d’Aro el dia que s’haurien produït una conspiració i uns actes preparatius de l’assalt a casa de Comas.

[Llegiu-ne +]

Arxiu

Accident de tres vehicles entre Sant Feliu i Santa Cristina

Un total de tres vehicles es van veure implicats ahir a la tarda en un accident que es va produir entre Sant Feliu i Santa Cristina. Segons va avançar Ràdio Sant Feliu, l’accident es va produir a les tres menys cinc minuts de la tarda i no va deixar cap ferit greu.

Segons l’emissora municipal, un vehicle que circulava en direcció a Girona va envair el carril contrari i va obligar dos vehicles a esquivar-lo, en un dels quals hi viatjava una dona amb dos menors. [Llegiu-ne +]

Arxiu

El Jutjat confirma la irregularitat de l’ocupació del Club de Mar

Segons informa el Diari de Girona, el jutjat contenciós administratiu número 11 de Barcelona ha confirmat gran part de la resolució de la Direcció General d’Ordenació del Territori i Urbanisme de la Generalitat que declara irregular l’ocupació i ús privatiu que el Club de Mar fa del domini públic de la zona maritimoterrestre. La sentència, del 16 de març d’enguany, redueix a la meitat la sanció de 4.416 euros que va imposar la Generalitat a la societat gestora del Club de Mar, Turispania SA, de manera que la deixa en 2.208 euros. [Llegiu-ne +]

Arxiu

L’expolític ganxó López de Lerma diu que «la independència de Catalunya és una quimera»

Josep López de Lerma i López, expolític ganxó per Convergència i Unió, exdiputat i excandidat a l’alcaldia -mai la va assolir- i advocat d’un prestigiós bufet a cavall entre Barcelona i Madrid, ha tret recentment un llibre en castellà titulat «Cuando pintábamos algo en Madrid», amb el qual López de  Lerma torna a l’escena pública des que va estripar el carnet de CDC l’any 2011 per la tendència sobiranista que estava adquirint el partit. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Un altre robatori de l’estelada del passeig

L’activista social i independentista Josep Albertí «Tote» ha penjat aquest matí una fotografia al Facebook en què denuncia que l’estelada que presideix el Passeig del Mar ha estat sostreta amb nocturnitat, un fet que no és la primera vegada que passa. Poques hores abans, el diputat Lluís Llach havia ofert una conferència per l’ANC al Teatre Auditori i, al matí, la justícia havia fet detenir l’alcaldessa de Berga i, com a protesta, alguns ajuntaments de Catalunya havien tret la bandera espanyola i l’havien canviat per l’estelada. [Llegiu-ne +]

Arxiu

Mor el restaurador Lluís Cruañas

El restaurador Lluís Cruañas va arribar a ser un dels factòtums de la gastronomia catalana entre final dels anys setanta i la dècada dels vuitanta del segle XX. Va tenir restaurants a Sant Feliu, a Nova York (1977-1992) i a Barcelona (1984-1996). I va aconseguir una estrella Michelin entre el 1983 i el 1991 al restaurant El Dorado Petit ganxó, i entre el 1990 i el 1995 al de Sarrià-Sant Gervasi. [Llegiu-ne +]