Excel·lent jornada del Guixolenc

Jordi Serra |

Una perpectiva de la Sala Polivalent del Casal de Tueda on jugava el primer equip ganxó.

El diumenge 22 de febrer s’ha celebrat la 6ª ronda del Campionat per Equips de Catalunya de la Federació Catalana d’Escacs.

Aquest cop la sort ha vingut de cares. A Segona Catalana, el primer equip, amb la formació de gala, ha pogut alçar-se a la victòria amb prou facilitat: Guixolenc A, 7 – Olot B, 3. Els únics qui han perdut han estat en Nicolás Lecha i en Josep López-Atalaya. Les taules se les han repartit entre en Francesc Bonavia i en Juan Sánchez, i els qui han guanyat han estat Joaquim Fons, Jordi Bigas, Adrià Borràs, Jordi Serra, Jordi Ribera i Albert Sureda. Amb aquest punt aconseguit aquest diumenge al Casal de Tueda, les aspiracions a conservar la categoria encara hi són i tornen les esperances de poder-la salvar. La setmana vinent toca desplaçar-se a Arenys de Munt, un equip lleugerament superior als ganxons, que no per això s’han d’arronsar.

A la dreta, els jugadors ganxons de l’equip B.

L’equip B de Segona Provincial també ha tingut una bona diada: Guixolenc B, 4’5 – Culonge B, 1’5. Només ha perdut l’Hugo Moro, i en Manel Romera ha fet taules. La resta, Jordi Carramiñana, Francesc Pastó, Míriam Ballesta i Albert Budó, han guanyat. La setmana que ve toca anar a Hostalric per enfrontar-se contra l’equip B i, amb això, hauran acabat la lliga, essent per als de Sant Feliu prou satisfactòria.

ARTICLES RELACIONATS

Jordi Serra i Kenneth Vélez triomfen al II Torneig Social d’Escacs Actius

El Club Guixolenc d’Escacs va celebrar els passats 7 i 14 de desembre el II…

Al Guixolenc li falta un últim pas per fer història

Els ganxons van guanyar diumenge l’Escola de Salou en el segon partit de play-off i…

ARTICLES MÉS VISTOS