Jornada de derrotes dels escacs ganxons

Jordi Serra |

A l’esquerra, el Guixolenc A al local del Vall de Tenes. (CGE)

El diumenge 1 de febrer s’han disputat les terceres rondes del Campionat per Equips de Catalunya organitzat per la Federació Catalana d’Escacs.

A Segona Divisió Catalana, el Guixolenc ha hagut de traslladar-se a Vall de Tenes on l’equip local l’esperava amb una alineació compacta molt superior a la dels ganxons. De totes maneres, cal destacar les dues victòries dels dos primers taulers, Quim Fons i Jordi Bigas, i les taules d’en Francesc Bonavia, d’en Jordi Ribera i d’en Jordi Carramiñana. Els altres, Adrià Borràs, Juan Sánchez, Albert Sureda i Hugo Moro, han perdut. El resultat final ha estat Vall de Tenes,  6’5 – Guixolenc, 3’5.

La quarta ronda la jugaran a casa, el dia 8 de febrer, al Casal de Tueda a partir de les 9:30 del matí contra el Figueres B, un equip que hauran de guanyar si volen aspirar a conservar la categoria.

Enfront, Rafa Segovia (amb les mans al cap) i el jove Artur Roca, del Guixolenc B. (CGE)

A Segona Provincial, el Guixolenc B s’ha traslladat a Girona per enfrontar-se contra el Gerunda D, que tenia uns ELOs més elevats que els de Sant Feliu. El resultat final ha estat de Gerunda D, 4 – Guixolenc B, 2. Rafael Segovia ha estat l’únic que s’ha alçat amb la victòria i han empatat en Manel Romera i l’Artur Roca. Tant la Míriam Ballesta com l’Albert Budó i en Marcos Moro han perdut. Diumenge que ve jugaran a casa en la quarta ronda contra el Tordera B.

ARTICLES RELACIONATS

El Guixolenc continua invicte

El diumenge 23 de febrer es va disputar la sisena ronda del Campionat per Equips,…

No aixequen cap

Els escacs ganxons tornen a perdre, aquest cop a casa contra el Figueres A (4-6)…

ARTICLES MÉS VISTOS