Manca de seguretat

Redacció |

Un autobús amb deficiències, a l’estació de Sant Feliu (R.REMUS)

Després de l’últim incident a la parada de l’Hospital de Palamós, en què es va cremar un autobús de la companyia Moventis, continua el mal servei, les negligències i la manca de segurerat en aquesta empresa.

El dilluns 2 de juny a les 8:45 hores del matí, a l’estació d’autobusos de Sant Feliu, un bus a punt de marxar cap a Barcelona amb el xassís posterior enganxat amb cinta americana!

Quina serà la mala notícia que tindrem els soferts viatgers en els propers dies?

Per què no es retiren aquests precaris vehicles de la circulació?

ARTICLES RELACIONATS

Reunió de Carrión amb els veïns de Vilar d’Aro per l’abandó de l’Ajuntament

Els veïns demanen, entre d'altres, acabar amb les ocupacions i més inversió de l’Ajuntament.

Els carrers Colom i Hospital, reoberts al trànsit

El carrer de Cristòfol Colom, principal accés al port ganxó des del passeig, va quedar…

ARTICLES MÉS VISTOS