Temporada Alta escull Sant Feliu com a subseu per a produccions teatrals

Redacció |

El Festival Temporada Alta, de Girona i Salt, que se celebra durant la tardor, ha sumat Sant Feliu de Guíxols com a sisena subseu del certamen, després de Torroella de Montgrí, Banyoles, Celrà, Bescanó i Palafrugell.

Concretament, Temporada Alta programarà al Teatre Auditori Narcís Masferrer tres espectacles: Immortal (17 de novembre), de Marc Angelet i protagonitzada per Bruno Oro, Un cop l’any (10 d’octubre), dirigida per Àngel Llàcer i amb Mar Ulldemolins i David Verdaguer, i Les noies de Mossbank Road (6 de desembre), dirigit per Sílvia Munt i amb la interpretació de Clara Segura, Marta Marco i Cristina Genebat.

 

 

ARTICLES RELACIONATS

Benet Escriba, 40 anys teatralitzant la vida

El mes de maig de 2026, la Benet Escriba complirà 40 anys. Mentrestant, l'entitat organitza…

Els novedosos Pastorets de Sant Feliu

Els Pastorets de Sant Feliu arriben enguany a les 4 representacions al Teatre Auditori Narcís…

ARTICLES MÉS VISTOS