Canvis circulatoris a l’entorn del carrer Sant Martirià

Redacció |

L’Ajuntament ha fet saber als veïns del barri del Puig que, degut a les obres de reurbanització del carrer de Sant Martirià i per tal d’executar la nova conducció d’aigües pluvials, durant els dies 2,3 i 4 de novembre la carretera de Girona, en el carril de baixada (entre els carrers Sant Martirià i Francesc Jofre) quedarà tallat i s’anirà alternant el trànsit de vehicles en els dos sentits de circulació, degudament senyalitzat.

Tanmateix, el dilluns 7 de novembre quedarà tallat el carril de sentit de pujada d’aquest mateix tram per tal d’executar la part de canalització fins el carrer Sant Martirià i la circulació viària es senyalitzarà de la mateixa manera.

També, a partir del dia 7 de novembre es tallarà el tram del carrer Sant Martirià entre Nou Garrofer i la Carretera de Girona i romandrà tancat fins que finalitzin les obres. Per la seva banda, el tram del Sant Martirià entre els carrers Nou Garrofer i Sant Domènec canviarà de sentit, de manera que els vehicles podran sortir per Sant Martirià cap a Sant Domènec.

ARTICLES RELACIONATS

Provoca un accident mortal després que li immobilitzessin el cotxe per anar begut i sense carnet

Un conductor begut i amb el carnet de conduir retirat va provocar divendres un accident…

Sant Feliu podria quedar sense Mossos de trànsit amb la reestructuració del Cos

Aquesta serà una de les conseqüències de la reorganització del mapa de la policia de…

ARTICLES MÉS VISTOS