L’equip de govern tomba una moció contra el nou espigó de Port d’Aro

Redacció |

L’equip de govern de l’Ajuntament va rebutjar al ple de dijous a la nit una moció contra la construcció d’un altre espigó a la zona de Punta Prima. Tot i que l’espigó seria al terme municipal de Platja d’Aro, els partits que donen suport a la moció consideren que tindria un gran impacte en el fons marí de la zona i afectaria la platja de Sant Pol. Per això demanen a la Generalitat que abans de donar llum verda al projecte, se’ls tingui en compte.

L’equip de govern considera que ara no és el moment d’aprovar aquesta moció perquè la Generalitat encara no ha començat a valorar cap projecte constructiu.

 

Font: CCMA

ARTICLES RELACIONATS

El Ple aprova una moció d’ERC per a un nou parc de bombers a la Vall d’Aro

ERC Guíxols creu que un nou parc de bombers a la Vall d’Aro és "una…

El ple aprova demanar al govern espanyol l’anul·lació del judici a Companys

En el ple d’aquest dijous es va aprovar per unanimitat la moció presentada pel grup…

ARTICLES MÉS VISTOS